Η βιομηχανία των anime είναι γεμάτη από συναρπαστικές επιλογές για να διασκεδάσει ένα ευρύ φάσμα κοινού, επομένως μπορεί να είναι τρομακτικό να κοιτάξετε το άφθονο περιεχόμενο για να καθορίσετε ποια σειρά αξίζει τον χρόνο. Κάθε δεκαετία παρουσιάζει σημαντικές καινοτομίες στη βιομηχανία των anime. Ωστόσο, ένα anime δεν χρειάζεται να είναι ολοκαίνουργιο για να έχει αντίκτυπο. Υπάρχουν κάποιες απίθανες σειρές από τη δεκαετία του 1980. Μπορεί να μην φαίνονται πολλά, αλλά κάποια anime της δεκαετίας του '80 θα πρέπει να είναι υποχρεωτική προβολή για όποιον έχει τουλάχιστον ένα παροδικό ενδιαφέρον για το μέσο.
Lupin III : Part III
Το Lupin The Third είναι μια θρυλική σειρά που υπάρχει εδώ και περισσότερα από 50 χρόνια και αποτελεί βασικό στοιχείο της βιομηχανίας των anime μέσα από τις διάφορες δεκαετίες. Υπάρχουν έξι ξεχωριστές σειρές Lupin The Third που έχουν παραχθεί, οι οποίες συγκεντρώνονται σε περισσότερα από 300 επεισόδια. Το Lupin The Third: Part III είναι η συνεισφορά του trope του gentleman thief στη δεκαετία του 1980. Το Part III, που χαρακτηρίζεται από το εμβληματικό ροζ σακάκι του κεντρικού χαρακτήρα, έχει 50 επεισόδια και είναι ένα ικανοποιητικό σημείο εισόδου στη σειρά. Ωστόσο, το Lupin The Third: Part III παίρνει κάποιες συναρπαστικές ελευθερίες με το στυλ κινουμένων σχεδίων του, που το κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρον.
Vampire Princess Miyu
Έχει γίνει πλέον ένα κοινό τροπάριο στις σειρές anime για έναν ανθρώπινο χαρακτήρα να διχάζεται ανάμεσα σε δύο κόσμους αφού μάθει ότι είναι κάποια ποικιλία υβριδίων δαίμονα. Η Vampire Princess Miyu κοιτάζει έναν θαρραλέο μισό-βαμπίρ που είναι αποφασισμένο να εξαλείψει αυτές τις υπερφυσικές απειλές. Η αποστολή της Miyu, μαζί με τα μυστήρια που λύνει για τον εαυτό της, είναι κάτι περισσότερο από απλή δολοφονία δαιμόνων. Υπάρχει τόσο ισχυρή βάση σε αυτά τα τέσσερα installments από τη δεκαετία του 1980 που ακολούθησε μια ακόμη σειρά anime το 1997. Πιο πρόσφατα, το Vampire Princess Miyu συνεχίζει να συνδέεται με το κοινό μέσω του manga του. Ο τίτλος του χαρακτήρα έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο αγαπημένες ηρωίδες του είδους του τρόμου.
Bubblegum Crisis
Μία μεγάλη συνήθεια στα anime από τη δεκαετία του 1980 είναι ότι μεγάλο μέρος του υλικού που επικεντρώνεται σε γυναικείους χαρακτήρες τους περιορίζει σε στερεότυπα. Το “Fan Service” εξακολουθεί να είναι ένα κοινό θέμα στα anime, αλλά υπήρχε ακόμη λιγότερη ποικιλία σε σχέση με αρκετές δεκαετίες πριν. Το Bubblegum Crisis είναι μια πνοή φρέσκου αέρα ως σειρά εγκλημάτων και δράσης που ενδυναμώνει τους γυναικείους χαρακτήρες. Το Bubblegum Crisis φροντίζει ώστε οι προσωπικότητες και οι ικανότητες των γυναικείων χαρακτήρων να είναι τόσο διακριτές όσο και η εμφάνισή τους. Η γυναικεία ομάδα μισθοφόρων της σειράς γνωρίζει τα όπλα και τις στολές μηχανικής υψηλής τεχνολογίας. Η δράση και η διαφθορά που εξετάζονται στο Bubblegum Crisis αντέχουν ακόμη δεκαετίες αργότερα.
Dr. Slump: Arale-Chan
Ο Akira Toriyama είναι ένα μεγάλο όνομα στις βιομηχανίες manga και anime του οποίου το μεγαλύτερο αξίωμα είναι το συνεχιζόμενο franchise Dragon Ball, αλλά είναι υπεύθυνος και για πολλές αξιαγάπητες σειρές. Το Dr. Slump είναι προγενέστερο του Dragon Ball και ανταποκρίνεται στις πιο κωμικές και παιχνιδιάρικες ευαισθησίες του Toriyama και όχι στην έντονη δράση προοπτική που υιοθετεί σιγά σιγά το Dragon Ball. Έχουν πραγματοποιηθεί αρκετές σειρές Dr. Slump, αλλά το Dr. Slump: Arale-chan παρήγαγε 243 επεισόδια κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980, καθώς και πέντε μεγάλου μήκους ταινίες. Το Dr. Slump μπορεί να φαίνεται πολύ παιδικό για κάποιους, αλλά είναι πολύ εύκολο να σας τραβήξει στον κόσμο του.
Devilman
Ο Go Nagai είναι υπεύθυνος για μερικά από τα μεγαλύτερα franchise manga και anime που κυκλοφόρησαν τη δεκαετία του 1970 και του '80, όπως το Cyborg 009, το Cutie Honey και το του καλύτερο στο είδος τρόμου, το Devilman. Το Devilman είχε πολλές επαναλήψεις όλα αυτά τα χρόνια, με πιο πρόσφατη μια κομψή αναβίωση από τον Masaaki Yuasa για το Netflix. Το αυθεντικό Devilman είναι προϊόν της εποχής του από πολλές απόψεις, αλλά οι διάδοχοι του franchise επαναλαμβάνουν όλοι τους ίδιους αφηγηματικούς ρυθμούς του πρωτότυπου, γεγονός που δείχνει τη διατηρούμενη συνάφειά του. Υπάρχει μια σαφής καινοτομία στη βαριά βία στο Devilman, αλλά ο Go Nagai ξέρει πώς να πει σωστά μια συναρπαστική ιστορία.