<p>Η Hello Kitty έχει γενέθλια και κλείνει τα πενήντα. Παρ’όλα αυτά παραμένει μικρή και χαριτωμένη έχοντας πολλούς φίλους και μπλέκοντας συνεχώς σε καινούριες περιπέτειες προσφέροντας σε μικρούς και μεγάλους στιγμές γέλιου, συγκίνησης αλλά και διδαχής.</p><p><strong>Η Γατοδημιουργία:</strong></p><p>Η Hello Kitty δημιουργήθηκε το 1974 από την Ιαπωνική εταιρεία Sanrio με στόχο να προωθήσει προϊόντα που θα έκαναν τους ανθρώπους ευτυχισμένους. Την ιδέα συνέλαβε ο Shintaro Tsuji, ιδρυτής της Sanrio, ενώ την επιτέλεση η Yuko Shimizu, η οποία ήταν η πρώτη σχεδιάστρια της Hello Kitty.</p><p><strong>Πως Γατοξεχώρισε:</strong></p><p>Κάτι που λίγοι ίσως γνωρίζουν είναι ότι το πρώτο προϊόν που διακόσμησε η χαριτωμένη γατούλα ήταν ένα μικρό πορτοφόλι. Αυτό που την έκανε ξεχωριστή ήταν ότι δεν είχε στόμα. Όσο περίεργο κι αν ακούγεται αυτό έγινε αφενός για πρακτικό σκοπό, δηλαδή ένα πιο στυλιζαρισμένο σχέδιο, και αφετέρου για ιδεολογικό σκοπό. Ο δημιουργός της Kitty σκέφτηκε πως μέσα από την ηρωίδα του ήθελε ο θεατής να μπορεί να εκφράζει τα δικά του συναισθήματα. Έτσι η απώλεια στόματος βοηθάει ώστε ο θεατής να εκφραστεί μέσω της Hello Kitty όπως ο ίδιος νιώθει και επιθυμεί.</p><p><strong>Η Γατοεξέλιξη:</strong></p><p>Η Hello Kitty αν και Ιαπωνική δημιουργία συνδέθηκε σχεδόν αμέσως με την Βρετανική κουλτούρα. Στην αρχή σχεδιάστηκε για να απευθύνεται κατά βάση σε μικρά κορίτσια όμως σταδιακά εξελίχθηκε σε σύμβολο ανεξαρτήτου ηλικίας και κατέκτησε την παγκόσμια αγορά. Πλέον λανσάρονται σχεδόν τα πάντα με την επωνυμία της, από μικρά τσαντάκια εως και ολόκληρο θεματικό πάρκο αφιερωμένο σε αυτήν.</p><p><strong>Γατοεπίδραση και Επιτυχία:</strong></p><p>H Hello Kitty έγινε το απόλυτο σύμβολο της ιαπωνικής κουλτούρας Kawaii (=χαριτωμένος), που στηρίζεται στην εκτίμηση για την αθωότητα, την απλότητα και την γλυκύτητα. Επίσης συνέβαλε στη μόδα, ξεκινόντας με παιδικά αξεσουάρ κατορθώνοντας να κατακτήσει πολυτελείς οίκους μόδας όπως η Gucci και η Karl Lagerfeld. Ακόμη, διάσημοι καλλιτέχνες όπως η Lady Gaga και η Katy Perry έχουν φορέσει ρούχα με την υπογραφή της Hello Kitty κάνοντας τη φιγούρα Fashion Statement. Τέλος οι συνεχείς ανανεώσεις και η προσαρμογή της στις σύγχρονες τάσεις αλλά και η συνεργασία της με διαφορετικούς κλάδους και βιομηχανίες, είναι το μυστικό της επιτυχίας της.</p>