Νέες αφίξεις
Προσφορές
Προπαραγγελίες
Δημοφιλέστερα

Συχνές ερωτήσεις

Γενικές Ερωτήσεις
Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του καταστήματός σας;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα λειτουργει 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα: www.efantasy.gr
Το φυσικό μας κατάστημα λειτουργεί:
Δευτέρα: 10.00 - 21.00
Τρίτη: 10.00 - 21.00
Τετάρτη: 10.00 - 21.00
Πέμπτη: 10.00 - 21.00
Παρασκευή: 10.00 - 21.00
Σάββατο: 10.00 - 18.00
Κυριακή: Κλειστά

Πως μπορούμε να έρθουμε στο κεντρικό κατάστημά σας;

Το καταστημά μας βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στην οδό Ιασωνίδου 13, λίγο πιο πάνω από την Καμάρα!

Πλοήγηση / Προϊόντα / Παραγγελία
Ημερομηνίες Κυκλοφορίας Preorder Προϊόντων
Τα προϊόντα προ-παραγγελίας για να ξεχωρίζουν από τα άμεσα διαθέσιμα φέρουν στη φωτογραφία τους ένα μωβ δείκτη που αναγράφει "Pre-order" και η εκτιμώμενη ημερομηνία άφιξής τους αναγράφεται πάνω από την τιμή μέσα σε ένα μωβ πλαίσιο, ωστόσο οι ημερομηνίες αυτές είναι ενδεικτικές και υπάρχει πιθανότητα να αλλάξουν κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τον προμηθευτή.
Δυστυχώς το διάστημα 2020-2022 πολλά προϊόντα που δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμη και βρίσκονται σε κατάσταση "Preorder", παρουσιάζουν καθυστερήσεις στην εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής τους, λόγω γενικευμένης παγκόσμιας κατάστασης καθυστερήσεων στην παραγωγή και διακίνησή τους από τους προμηθευτές μας.
Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου;

Μπορείς να παραγγείλεις τα προϊόντα που θέλεις με 3 απλούς τρόπους!
1. Καταχωρώντας ηλεκτρονική παραγγελία όλο το 24ωρο στο efantasy.gr
2. Μέσω e-mail στο info@efantasy.gr
3. Με τηλεφωνική παραγγελία στο 2313021171 Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 14:00 έως τις 21:00

Ποιοί είναι οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής και πόσο κοστίζουν;

Τρόποι Αποστολής

Λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας, οι αποστολές πραγματοποιούνται εντός 1-4 εργάσιμων ημερών.
  • Αν είστε Θεσσαλονίκη, μπορείτε να επιλέγετε "BOX EXPRESS" με παράδοση σε 1-2 ημέρες από την στιγμή της αποστολής (δωρεάν μεταφορικά για άνω των 50€ αγορών) ή Παράδοση από το κατάστημα.
  • Αν είστε σε πόλη εκτός Θεσσαλονίκης, μπορείτε να επιλέγετε Speedex ή ΕΛΤΑ courier με παράδοση σε 1-3 ημέρες από την στιγμή της αποστολής (δωρεάν μεταφορικά για άνω των 80€ αγορών).

 

To eFantasy.gr σε συνεργασία με τις courier ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ (ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ), SPEEDEX, BOX COURIER και DHL σας στέλνει με ασφάλεια και ταχύτητα τις παραγγελίες κατευθείαν στον χώρο σας. Επιλέξτε μέθοδο αποστολής Courier Aντικαταβολή (πληρώνετε την στιγμή της παραλαβής στον courier) μόνο με 3,90 ευρώ και Courier Απλό (πληρώνοντας με Paypal, πιστωτική ή τραπεζική κατάθεση) μόνο με 2,90 ευρώ ανεξαρτήτου βάρους! Από την στιγμή της αποστολής, σε 1-3 ημέρες η παραγγελία φτάνει στις περισσότερες πόλεις της Ελλάδος, ενώ στις πιο δυσπρόσιτες περιοχες της Ελλάδος, εντός 2-4 ημέρες!

Στην Κύπρο στέλνουμε με την KRONOS EXPRESS αλλά και με την DHL, ενω στον υπολοιπο κόσμο με DHL.


Επίσης, όσοι είναι κάτοικοι Θεσσαλονίκης, έχουν την δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας τους από το κεντρικό μας κατάστημα (Ιασωνίδου 13, περιοχή Καμάρας), γλιτώνοντας κατ'αυτό το τρόπο τα έξοδα αποστολής.

Τέλος, όσοι είναι κάτοικοι Κρήτης, έχουν την δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας τους από το υποκατάστημα (Σμύρνης 13, κέντρο Ηρακλειου), γλιτώνοντας κατ'αυτό το τρόπο τα έξοδα αποστολής.

Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων;

Άμεσα διαθέσιμο : Διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά με δυνατότητα άμεσης αποστολής (χρόνος επεξεργασίας παραγγελίας: 1-4 ημέρες). Τα Άμεσα διαθέσιμα προϊόντα είναι άμεσα προσβάσιμα και από το κατάστημά μας Λ.Ιασωνίδου 13 στη Θεσσαλονίκη.

Pre-order : Είναι διαθέσιμο για προ-παραγγελία και η ημερομηνία παράδοσης εξαρτάται από την επίσημη ημέρα κυκλοφορίας του. Εφόσον το κάνετε προ-παραγγελία, θα δοθεί προτεραιότητα σε σας κατά το release του. Εφόσον καλυφθούν όλες οι προπαραγγελίες, μετά βγαίνει προς διάθεση στα καταστήματά μας. To eFantasy.gr δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη σε περίπτωση ακύρωσης κάποιου προϊόντος που βρίσκεται σε Pre-Order status.
Η ημερομηνία διαθεσιμότητας του προϊόντος είναι ενδεικτική (λειτουργεί κυρίως ως guide) και μπορεί να αλλάξει από τον προμηθευτή. Σε κάθε περίπτωση σε πιθανή αλλαγή θα ενημερωθείτε με email. 

Εξαντλημένο (Διαθέσιμη ποσότητα: 0) : Δεν είναι διαθέσιμο για παραγγελία αυτή τη στιγμή. Ενδεχομένως να ξαναγίνει restock στο μέλλον. Εφόσον το έχετε στην wishlist, θα ενημερωθείτε αυτόματα με email σε περίπτωση restock.

Πως κάνω συνδρομη σε σειρά Comics;

Μπορείτε να προπαραγγείλετε οποιαδήποτε σειρά της Marvel, Dc, IDW, Image, Dark Horse, Titan Comics, Boom Studios επιθυμείτε κατά την ανακοίνωσή της 2 μήνες πριν την κυκλοφορία της σε προνομιακή τιμή, ενώ μπορείτε να μας δηλώσετε και την έναρξη συνδρομής για τις τρέχουσες σειρές, εδώ.

 

Έχετε δωρεάν μεταφορικά;

Για αποστολές προς την Ελλάδα, με αγορές άνω των 80€ έχετε ΔΩΡΕΑΝ ΈΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ. Για αποστολές προς την Κύπρο, με αγορές άνω των 100€ έχετε ΔΩΡΕΑΝ ΈΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ. Για αποστολές προς τον υπόλοιπο κόσμο, με αγορές άνω των 120€ έχετε ΔΩΡΕΑΝ ΈΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ.*

Δωρεάν έξοδα αποστολής στο εξωτερικό έχουν οι χώρες της Ευρώπης, με εξαίρεση την Μάλτα, Ελβετία, Ρωσία και Νορβηγία.

Condition στα Funko POP!

Όλα τα Funko POP! που δεν αναγράφουν condition NEW, είναι από συλλογές τρίτων.
Το Breakdown των conditions για τα Funko POP! boxes που είναι από συλλογές είναι τα παρακάτω:
Mint = 10
Near Mint = 9
Very Good = 6-8
Good = 4-5
Bad = 1-3

Πώς εξαργυρώνω τον κωδικό έκπτωσης που έχω;

Κάνοντας κλικ στο "Καλάθι", κάτω από τα προϊόντα στο πεδίο "Κουπόνι" μπορείτε να κάνετε χρήση το εκπτωτικό κουπόνι που λάβατε, εισάγοντας τον κωδικό και πατώντας το "Καταχώρηση Κουπονιού".

Χονδρική πώληση

Το eFantasy.gr προμηθεύει τα ενδιαφερόμενα κατάστηματα με τιμές χονδρικής το σύνολο των προϊόντων που θα βρείτε στα online ράφια μας.

Τα καταστήματα που ενδιαφέρονται για Χονδρική, παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν μαζί μας για δημιουργία λογαριασμού χονδρικής στο email c.bachtsevani@efantasy.gr ή στο 2313021171 (εσωτερικό: 91)

Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου;

Μπορείς να κρατήσεις στη wishlist προϊόντα ώστε να τα βρίσκεις εύκολα και ανεξάρτητα από το πότε και εάν σκοπεύεις να τα αποκτήσεις.
Η wishlist εμφανίζεται σε συνδεδεμένους στο προφίλ τους χρήστες σε όλες τις σελίδες προϊόντων με την ένδειξη "αγαπημένα" και μπορείτε να έχετε πρόσβαση κάνοντας κλικ στο Προφιλ > Wishlist.

Ηλεκτρονική αγορά & Πληρωμή
Πως μπορώ να πληρώσω για τις παραγγελίες μου; Χρειάζεται να έχω πιστωτική κάρτα;

Καταρχήν δεν χρειάζεται υποχρεωτικά να έχετε πιστωτική κάρτα για να προβείτε σε παραγγελία από το κατάστημά μας.Η εξόφληση των παραγγελιών μπορεί να γίνει με
 Α. Αντικαταβολή (Courier) πληρώνοντας κατά την παράδοση της παραγγελίας
 Β. Με προπληρωμή, είτε μέσω τραπεζικής κατάθεσης, είτε μέσω Paypal, είτε με Πιστωτική κάρτα, Χρεωστική Κάρτα ή Προπληρωμένη Κάρτα. Δεχόμαστε Visa, MasterCard, Maestro, Electron (μέσω του ασφαλούς συστήματος της EuroBank e-Commerce)
 Γ. Μετρητά, μέσω παραλαβής από το κατάστημα


 Οι διαθέσιμοι τραπεζικοί λογαριασμοί είναι οι εξής:

EUROBANK
IBAN: GR5002602320000510201023628
SWIFT (BIC): ERBKGRAAXXX
Δικαιούχος (Beneficiary's Name): ΕFΑΝΤΑSΥ.GR GAMES Ν CΟΜΙCS

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ (NBG)
IBAN GR4901102160000021600553446
SWIFT (BIC): ETHNGRAA
Δικαιούχος (Beneficiary's Name): ΕFΑΝΤΑSΥ.GR GAMES Ν CΟΜΙCS

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (Piraeus Bank)
IBAN GR1601722000005200104512922
SWIFT (BIC): PIRBGRAA
Δικαιούχος (Beneficiary's Name): ΕFΑΝΤΑSΥ.GR GAMES Ν CΟΜΙCS

ALPHA BANK

IBAN GR0801407020702002330000417
SWIFT (BIC): CRBAGRAA
Δικαιούχος (Beneficiary's Name): ΕFΑΝΤΑSΥ.GR GAMES Ν CΟΜΙCS 

Μπορώ να πληρώσω σε δόσεις;

Για αγορές άνω των 100€, υπάρχει δυνατότητα πληρωμής μέχρι 6 άτοκες δόσεις, εφόσον κάνετε χρήση πιστωτικής κάρτας ελληνικών τραπεζών, για την εξόφληση της παραγγελίας σας.

Ισχύει για αγορές από το online κατάστημά μας, αλλά και από το κατάστημα Θεσσαλονίκης, Ιασωνίδου 13.

Συνεργάζεστε με πρόγραμμα επιβράβευσης κάποιας τράπεζας;

Αν κάνετε χρήση της VISA ή MASTECARD κάρτα σας από την EUROBANK, έχετε αυτόματα 2% επιστροφή.

Επίσης, στις αγορές σας από το κατάστημα Θεσσαλονίκης, Ιασωνίδου 13, μπορείτε να κάνετε χρήση και τα € επιστροφής που έχετε στην κάρτα σας Eurobank.

Παρακολούθηση Παραγγελίας
Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σου, θα μεταβείς στην σελίδα "Η παραγγελία σας επιβεβαιώθηκε" και θα λάβεις επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σου καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που δεν λάβεις το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:
- να έχεις καταχωρήσει λανθασμένο το email
- να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία

Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Εφόσον έχεις κάνει την παραγγελία σου με το λογαριασμό σου και όχι ως επισκέπτης, οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις μπορείς να δεις το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σου εδώ.
Εφόσον έχεις κάνει την παραγγελία σου ως επισκέπτης, ρώτησέ μας για την εξέλιξη της παραγγελίας σου τηλεφωνικά, ή μέσω email.

Σε κάθε αλλαγή κατάστασης της παραγγελίας, εμείς στέλνουμε αυτόματα και email ενημέρωσης.

Στάδια παραγγελίας

Τα στάδια επεξεργασίας είναι τα παρακάτω:

Αναμονή Κατάθεσης: Εφόσον έχετε επιλέξει Τραπεζική κατάσταση το αρχικό στάδιο είναι η Αναμονή Κατάθεσης. Μόλις πραγματοποιήσετε την κατάθεση, παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε το αποδεικτικό ώστε να προχωρήσουμε στο επόμενο στάδιο επεξεργασίας της παραγγελίας.

Στάδιο Επεξεργασίας: Η παραγγελία σας επεργάζεται στην αποθήκη μας και εφόσον δεν περιέχει preordered προϊόντα, σε 1-4 ημέρες θα αποσταλεί.

Preorder: Η προπαραγγελία σας έχει επιβεβαιωθεί. 

Αναμονή Παραλαβής: Η παραγγελία σας είναι έτοιμη προς παραλαβή από το κατάστημά μας.

Απεσταλη: Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί και στο inbox σας θα βρείτε το email με το tracking number και το link παρακολούθησης.

Ολοκληρώθηκε: Η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί. Δεν υπάρχει κάποια εκρεμμότητα στην παραγγελία.

Ακυρώθηκε: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί. Πιθανοί λόγοι ακύρωσης είναι η μη-ολοκληρωμένη προπληρωμή, η έλλειψη ενός προϊόντος, η ακύρωση μιας προπαραγγελίας από τον προμηθευτή ή υπαναχώρηση από εσάς.

Απεστάλη στο κατάστημα Κρήτης: Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί προς το κατάστημα Ηρακλείου Κρήτης. Σε 2-3 εργάσιμες ημέρες μπορείτε να την παραλάβετε από το κατάστημα Σμύρνης 13, κέντρο Ηρακλείου.

Αποστολή διαθέσιμων προϊόντων προπαραγγελιών

Εφόσον συμπληρώνονται δωρεάν έξοδα αποστολής, δύναται κατόπιν ενημέρωσης να αποστείλουμε τα διαθέσιμα προϊόντα προπαραγγελιών. 

Aλλαγή / Aκύρωση / Eπιστροφές
Μπορώ να τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Η ομάδα του eFantasy.gr είναι δίπλα σου για ό,τι χρειαστείς.
Επικοινώνησε μαζί μας καθημερινά με 3 διαφορετικούς τρόπους:
Συμπληρώνοντας τα στοιχεία και το αίτημά σου στη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεις εδώ.
Καλώντας μας στα τηλέφωνα 2313021171, από Δευτέρα έως Παρασκευή 14:00 - 21:00.
Mέσω email, στο info@efantasy.gr δηλώνοντας το αίτημά σου.

Ακυρώσεις και τροποιήσεις σε παραγγελίες μπορούν να γίνουν εντός 24 ωρών από τη στιγμή της παραγγελίας.
Εφόσον επιθυμείτε την ακύρωση μιας προπληρωμένης παραγγελίας εντός 24 ωρών από τη στιγμή που την πραγματοποιήσατε, το ποσό επιστρέφεται στη μέθοδο με την οποία έχετε πραγματοποιήσει την πληρωμή.

Ακυρώσεις και τροποιήσεις σε preorders ενδέχεται να μπορούν να γίνουν σε ορισμένες περιπτώσεις.
Ακυρώσεις σε προπληρωμένες προπαραγγελίες μπορούν να γίνουν εντός 24 ωρών από τη στιγμή που την πραγματοποιήσατε και το ποσό επιστρέφεται στη μέθοδο με την οποία έχετε πραγματοποιήσει την πληρωμή.
Με το πέρας μιας εργασιμης ημέρας, ακυρώσεις σε προπληρωμένες προπαραγγελίες μπορούν να γίνουν μόνο με ισόποση επιστροφή σε store credits στον λογαριασμό σας, για μελλοντική χρήση.
Τροποποιήσεις και αλλαγές σε προπληρωμένες προπαραγγελίες μπορούν να γίνουν κατόπιν συνεννόησης αυστηρά μέσω email στο info@efantasy.gr δηλώνοντας αναλυτικά το αίτημά σου.

 

Πώς επιστρέφω προϊόντα;

Μόλις παραλάβετε μια παραγγελία (είτε από κατάστημα μας, είτε από την courier) έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών, κατόπιν ενημέρωσης μέσω email στο info@efantasy.gr

Λεπτομέρειες επιστροφής (Υπαναχώρησης):
Η επιστροφή αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το προϊόν έχει ήδη παραδοθεί ο καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται ηλεκτρονικά, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@efantasy.gr και η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε μέσα σε 14 μέρες από την παράδοση του προϊόντος.

Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρεία.

Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον καταναλωτή χωρίς σχετική ευθύνη της εταιρείας πλέον. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο καταναλωτής είχε επιλέξει την δυνατότητα "Παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το φυσικό κατάστημα της εταιρείας, η οποία εδρεύει στην Θεσσαλονίκη, επί της οδού Ιασωνίδου Λεωνίδα αρ. 13 ή από το υποκατάστημα( Δήμος Ηρακλείου, επί της οδού Σμύρνης αρ. 13).Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρείας προς τον πελάτη. Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή ο καταναλωτής θα πρέπει να επικοινωνήσει με την εταιρεία προκειμένου να επιλέξει την επιστροφή των χρημάτων του είτε από την έδρα της εταιρείας είτε με τραπεζικό έμβασμα

Ο καταναλωτής ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα προϊόντα παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή/και χρησιμοποίησης των αγαθών η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία.Η εταιρεία δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Εξαιρέσεις υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει:

- Preorders, κατόπιν προπαραγγελίας του καταναλωτή

- Για μεμονωμένες κάρτες συλλεκτικών παιχνιδιών

- Για βιβλία και κόμιξ

- Για προϊόντα των οποίων η συσκευασία έχει ανοιχτεί

- Flash Sales και αγορές εκπτωτικών προϊόντων κατά τη διάρκεια της Black Friday

Διεύθυνση επιστροφής

Η επιστροφή ηλεκτρονικών παραγγελιών πρέπει να πραγματοποιηθεί στην εξής διεύθυνση:

eFantasy.gr Games 'n' Comics
Ιασωνίδου 13, Κέντρο
Θεσσαλονίκη 54635

Λείπουν κομμάτια από το επιτραπέζιο που μόλις αγόρασα

Κάθε publisher διαθέτει την δικιά του πολιτική αντικατάστασης missing parts στα επιτραπέζια τους. Μπορείτε να μας στείλετε ένα μήνυμα, αναφέροντας το επιτραπέζιο, φωτογραφία της απόδειξης και ποια κομμάτια λείπουν και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας με την διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί.

Επικοινωνία
Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την χρήση των προσωπικών μου δεδομένων;

Μπορείς να διαβάσεις την Πολιτική Προστασίας Απορρήτου, εδώ.

Πως μπορώ να επικοινωνώ μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους παρακάτω τρόπους: 
Email: support@efantasy.gr
Τηλεφωνικώς: +30 2313021171
Facebook: https://www.facebook.com/eFantasy.gr
Instagram: https://www.instagram.com/efantasygr/
ομάδα συζητήσεων: https://www.facebook.com/groups/248466525195567

Προνόμια Μέλους
Τι είναι τα store credits;

Tα store credits είναι πιστωτικό ποσό με το οποίο μπορείτε να αγοράσετε  Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ θέλετε από το eFantasy.gr. Αυτά μπορείτε να τα κερδίσετε είτε  σε διαγωνισμούς, κληρώσεις και online giveaways, είτε συμμετέχοντας σε  κάποιο event ή τουρνουά του eFantasy.gr.

Τι είναι οι Πόντοι Προϊόντων;

Τα product points είναι πόντοι που κερδίζετε είτε με αγορές, είτε  συμμετέχοντας σε κάποιο event ή τουρνουά του eFantasy.gr. Μπορείτε να  τους εξαργυρώσετε ανά πάσα στιγμή στο section  "Points and Credits".

Οι πόντοι προστίθενται όταν παραλάβετε την παραγγελία σας.

Τα στάδια εξαργύρωσης είναι:

100 points - 1 euro
200 points - 3 euro
300 points - 5 euro
500 points - 10 euro
1.000 points - 30 euro
3.000 points - 100 euro
10.000 points - 400 euro
15.000 points - 600 euro
40.000 points - 2.000 euro

 

Τι προνόμια έχουμε με την Member Card του eFantasy.gr;

Αν είστε κάτοχος της κάρτας μέλους του eFantasy.gr, έχετε τα παρακάτω προνόμια:
- Μαζεύετε πόντους με τις αγορές σας και την συμμετοχή σας σε events και tournaments
- Συμμετέχετε σε διαγωνισμούς και κληρώσεις που είναι αποκλειστικά για κατόχους Member Card eFantasy.gr
- Λαμβάνετε SMS και E-mails με αποκλειστικές εκπτώσεις και προσφορές
- Έχετε προτεραιότητα σε Limited Edition προϊόντα

Πως μπορούμε να βγάλουμε Member Card του eFantasy.gr;

Μπορείτε είτε να μας το ζητήσετε κατά την ολοκλήρωση της online παραγγελίας σας νας σας την στείλουμε με την παραγγελία σας ή μπορείτε να την εκδόσετε στο κατάστημά μας, Ιασωνίδου 13 στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, κατά την επίσκεψή σας.

Member Club Levels

Αν κάνεις εγγραφή στο site μας, αυτομάτως είσαι Bronze Member στο Club του eFantasy.gr.

Με τις αγορές και τις συμμετοχές σε events/τουρνουά μπορείς να ανέβεις Level και να ενταχθείς στο VIP Club ως Silver ή Gold Member, ενώ μελλοντικά θα υπάρχουν και επιπλέον επίπεδα.

Εάν συγκεντρώσετε συνολικά 10.000 πόντους αγορών, αναβαθμίζεστε σε Silver member, ενώ στους 15.000 πόντους αγορών αναβαθμίζεστε σε Gold Member. Υπολογίζονται οι πόντοι ακόμα και αν τους έχετε εξαργυρώσει σε store credits.

Ως VIP Gold member του eFantasy.gr Club, θα απολαμβάνεις πλέον αυτόματα επιπλέον έκπτωση σε όλα τα μη εκπτωτικά προϊόντα. Επιπλέον, προτεραιότητα θα δίνεται πάντοτε σε σένα όταν πραγματοποιείς παραγγελίες με προϊόντα από limited ή collectible editions. Τέλος, μελλοντικά αναμένεται να ανακοινώσουμε ακόμη περισσότερα προνόμια για τα VIP members μας.

Εκδηλώσεις & Τουρνουά
Διοργανώνετε και τουρνουα ή events διαφόρων παιχνιδιών;

Δυστυχώς πλέον λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούν, στον χώρο μας δεν διοργανωνουμε τουρνουα και events παιχνιδιών, όπως Magic the Gathering, Yu-Gi-Oh!, A Game of Thrones LCG, Dungeons and Dragons, miniatures games και διάφορα άλλα επιτραπέζια παιχνίδια και παιχνίδια με κάρτες, μέχρι νεωτέρας!

0 Προϊόντα
0,00
Το καλάθι είναι άδειο
Προβολή καλαθιού