Ο Μπενίτο και ο Τζουζέπε Πανίνι είχαν ένα γραφείο διανομής εφημερίδων στη Μόντενα της Ιταλίας το 1960, όταν βρήκαν μια συλλογή από αυτοκόλλητα τα οποία μια εταιρεία του Μιλάνου δεν μπόρεσε να πουλήσει. Τα αδέρφια αγόρασαν τη συλλογή και τα πούλησαν σε πακέτα των δύο για δέκα λιρέτες το καθένα. Πούλησαν τρία εκατομμύρια πακέτα. Έχοντας πετύχει με τα αυτοκόλλητα, ο Τζουζέπε ίδρυσε την Panini το 1961 για να κατασκευάζει και να πουλά τα δικά του αυτοκόλλητα. Ο Μπενίτο εντάχθηκε στην Panini την ίδια χρονιά. Η Panini πούλησε 15 εκατομμύρια πακέτα με ειδώλια το 1961. 29 εκατομμύρια μονάδες πουλήθηκαν τον επόμενο χρόνο και οι αδελφοί Φράνκο και Ουμμπέρτο Πανίνι προσχώρησαν στην εταιρεία το 1963. Ο Ουμμπέρτο πέθανε στις 29 Νοεμβρίου 2013, σε ηλικία 83 ετών. Η Panini ξεκίνησε να χορηγεί την Μοντένα Βόλευ τη σεζόν 1968–1989. Η εταιρεία έγινε γνωστή τη δεκαετία του 1960 για τις ποδοσφαιρικές συλλογές καρτών της, οι οποίες σύντομα έγιναν δημοφιλείς στα παιδιά. Τα σπάνια αυτοκόλλητα μπορούν να φτάσουν σε πολύ υψηλές τιμές στην αγορά των συλλεκτών. Επινοήθηκαν μερικά δημοφιλή παιχνίδια που χρησιμοποιούσαν αυτοκόλλητα ως τραπουλόχαρτα.
Το 1970, η Panini άρχισε να εκδίδει το L'Almanacco Illustrato del Calcio Italiano (Εικονογραφημένος οδηγός για το ιταλικό ποδόσφαιρο), αφού αγόρασε τα δικαιώματα από τον εκδοτικό οίκο Carcano. Η Panini δημοσίευσε επίσης τις πρώτες της κάρτες για το Παγκόσμιο Κύπελλο και το άλμπουμ με αυτοκόλλητα για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 1970 στο Μεξικό, επιπλέον της χρήσης πολυγλωσσικών λεζάντων και της πώλησης αυτοκόλλητων εκτός Ιταλίας για πρώτη φορά. Ξεκινώντας μια τρέλα για τη συλλογή και την εμπορία αυτοκόλλητων, τα αυτοκόλλητα της Panini είχαν άμεση επιτυχία, με την The Guardian να αναφέρει στο Ηνωμένο Βασίλειο «η παράδοση της ανταλλαγής διπλών αυτοκόλλητων [Παγκοσμίου Κυπέλλου] ήταν ένα εξάρτημα παιδικής χαράς κατά τις δεκαετίες του 1970 και του 1980». Μια άλλη πρώτη για την Panini, στις αρχές της δεκαετίας του 1970, ήταν η εισαγωγή συγκολλητικών αυτοκόλλητων σε αντίθεση με τη χρήση κόλλας.
Το 1986, η Panini δημιούργησε ένα μουσείο αυτοκολλήτων, το οποίο δώρισε στην πόλη της Μόντενα το 1992. Η Panini αρχίζει να συγκεντρώνει κάθε ομάδα για το Παγκόσμιο Κύπελλο για το άλμπουμ με αυτοκόλλητα λίγους μήνες πριν ανακοινωθούν επίσημα από κάθε έθνος, πράγμα που σημαίνει ότι οι αιφνιδιαστικές κλήσεις συχνά δεν εμφανίζονται στο άλμπουμ τους. Ένα αξιοσημείωτο παράδειγμα αυτού ήταν ο 17χρονος Βραζιλιάνος επιθετικός Ρονάλντο, ο οποίος κλήθηκε στην ομάδα της Βραζιλίας για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 1994.
Τον Μάιο του 2006, η Panini συνεργάστηκε με την The Coca-Cola Company και την Tokenzone για την παραγωγή του πρώτου εικονικού άλμπουμ με αυτοκόλλητα για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2006. Το άλμπουμ ήταν ορατό σε τουλάχιστον 10 διαφορετικές γλώσσες, όπως πορτογαλικά, ολλανδικά, αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ελληνικά, ιταλικά, ιαπωνικά, κορεάτικα και ισπανικά.[24] Για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014, 3 εκατομμύρια χρήστες του FIFA.com συμμετείχαν στον διαγωνισμό Panini Digital Sticker Album. Η Panini ανέπτυξε μια εφαρμογή για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2018 όπου οι θαυμαστές μπορούσαν να συλλέξουν και να ανταλλάξουν εικονικά αυτοκόλλητα. Πέντε εκατομμύρια άνθρωποι συγκέντρωσαν ψηφιακά αυτοκόλλητα για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2018.
Τα κλασικά αυτοκόλλητα ποδοσφαίρου σήμερα συμπληρώνονται από το συλλεκτικό παιχνίδι καρτών Adrenalyn XL, που παρουσιάστηκε το 2009. Το 2010 η Panini κυκλοφόρησε μια έκδοση για το ΟΥΕΦΑ Τσάμπιονς Λιγκ του Adrenalyn XL, που περιείχε 350 κάρτες από 22 από τις ανταγωνιστικές ομάδες, συμπεριλαμβανομένης της υπερασπίστριας του τίτλου, Μπαρτσελόνα. Ξεκινώντας το 2015, η Topps υπέγραψε συμφωνία για την παραγωγή αυτοκόλλητων, καρτών συναλλαγών και ψηφιακών συλλογών για τον διαγωνισμό. Η τέταρτη έκδοση του Panini FIFA 365 Adrenalyn XL κυκλοφόρησε για το 2019, με κορυφαίους συλλόγους, ομάδες και παίκτες.
Τον Ιανουάριο του 2009, η Panini απέκτησε την αποκλειστική άδεια για την παραγωγή καρτών συναλλαγών και αυτοκόλλητων του NBA με ισχύ από τη σεζόν 2009-10. Στις 13 Μαρτίου 2009, η Panini εξαγόρασε την αμερικανική εταιρεία κατασκευής καρτών Donruss Playoff LP. Με αυτή την κίνηση, η Panini κληρονόμησε τις άδειες NFL και NFLPA της Donruss.
Τον Μάρτιο του 2010, η Panini απέκτησε άδεια από το NHL και το NHLPA. Η σεζόν 2010-11 του χόκεϊ επί πάγου ήταν η πρώτη σε πέντε χρόνια με περισσότερες από μία εταιρείες, με την Upper Deck να παράγει της δικές τους κάρτες NHL. Τον Ιούλιο του 2010, η Panini απέκτησε άδεια για τη δημιουργία μιας επίσημης συλλογής αυτοκόλλητων για τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2012 στο Λονδίνο.
Το 2014, η Panini έφτιαξε κάρτες για το Παγκόσμιο Κύπελλο εκείνης της χρονιάς και έκανε το ίδιο για την έκδοση του 2018, αν και με αυξήσεις τιμών για πακέτα σε όλο τον κόσμο. Με το όνομα «Panini Cheapskates», το 2018 ένα ζευγάρι από το Ηνωμένο Βασίλειο κέρδισε θαυμαστές σε όλο τον κόσμο συμπληρώνοντας το άλμπουμ με αυτοκόλλητα του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2018 ζωγραφίζοντας σε κάθε παίκτη.
Κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2018, η Panini παρήγαγε κατά μέσο όρο 8-10 εκατομμύρια πακέτα καρτών την ημέρα. Το 2018, η Panini υπέγραψε συμφωνία με την αγγλική Πρέμιερ Λιγκ για την παραγωγή καρτών με άδεια από τη σεζόν 2019–20.
Μερικές από τις κυκλοφορίες της Panini το 2019 περιελάμβαναν συλλογές των ταινιών Εκδικητές: Η Τελευταία Πράξη και Toy Story 4, και για το Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών του 2019.